dinsdag 22 oktober 2013

'HOE BOEK IK EEN REIS'



Stel, je hebt bedacht dat je heel graag op vakantie wil.
Sommige van jullie hebben al heel duidelijk in je hoofd waar je naartoe wilt en andere hebben geen idee. Waar begin je met zoeken en welke sites raadpleeg je. 
Hieronder een overzicht van reis sites waar ik altijd op kijk.

De BNN 3 op reis site:
Vrijwel alle bestemmingen staan hier op en dan kan je gelijk meer achtergrond info vinden, de highlights wat er te doen is etc. Hele fijne site!

Concierge.com van Condenast Traveller is ook een goeie hiervoor.


Voor achtergrond info over het weer en hoe je binnen het land moet reizen, waar je perse wel en of niet naartoe moet, kijk ik ook altijd even op de site van Lonely Planet. Je denkt dan gelijk aan backpackers en ranzige home stays, maar niets is minder waar. Echt een handige site. http://www.lonelyplanet.com/


Goed, je hebt een bestemming gevonden. 

Ik kijk dan altijd bij Skyscanner.nl voor de goedkoopste/beste vluchten en tickets.

OK, dan ga je op zoek naar een hotel. Ik ben altijd meer van de knusse boutique hotels, dus kijk ik altijd op onderstaande sites!: 

Als je met kinderen gaat reizen moet je zeker hier even kijken:
flavourites.nl/rubriek/overzicht/57/reizen/

Stap 3: Als je je bestemming en hotel hebt gevonden, dan kan je hier nog kijken voor de leuke adresjes ter plekke:
petitepassport.com
bartsboekje.nl
redvisitor.com

Veel plezier en succes. Voor vragen kunnen jullie mij altijd een bericht sturen!


BlogSociety