dinsdag 22 oktober 2013

Life is Beautiful!

Ik ben een bevoorrecht mens en heb al zoveel van de wereld mogen zien. Dus dacht ik: wat is nou leuker dan dit met andere te delen, zodat jullie er ook nog wat aan hebben;-).
Jaren geleden ben ik begonnen met het maken van "lijstjes" van elke bestemming waar ik ben geweest. Als ik geld had gevraagd voor alle keren dat ik mijn tips aan iemand had opgestuurd had ik nu niet meer hoeven werken. Inmiddels zien mijn reizen er met 2 kinderen iets anders uit, maar geniet ik er nog steeds net zo veel van. Mijn reisblog is dus bedoeld voor iedereen met of zonder kinderen die op zoek is naar het mooiste strandje, het lekkerste koffietentje, het leukste restaurant etc. kortom de beste tips voor met EN af en toe ook zonder kids.
Elke keer krijgen jullie van mij een andere plek of stad.
Share, like and spread the word!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten